مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-12حوادث

کشف بارانداز نیم تنی تریاک در گشت زنی شبانه پلیس کهنوج


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف دپوی 586 کیلو تریاک در گشت زنی شبانه ماموران کلانتری 11 شهرستان کهنوج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار روانبخش اظهار کرد: ماموران تیم گشت کلانتری 11 شهرستان کهنوج که بر اساس اقدامات اطلاعاتی در صدد شناسایی یک بارانداز مواد مخدر در یکی از محله های شهر بودند، هنگام گشت زنی شبانه در یکی از کوچه ها به یک خودرو در حال خروج از یک منزل مشکوک شدند که راننده آن با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

وی افزود: در این رابطه ماموران پس از بررسی های میدانی و اخذ هماهنگی قضایی وارد این منزل شدند و در بازرسی از این مکان 586 کیلو و 500 گرم تریاک به همراه یک دستگاه خودروی پژو و برخی مدارک را کشف کردند.

 جانشین انتظامی استان کرمان با اشاره به سرنخ های به دست آمده در این بارانداز تصریح کرد: به فضل الهی و با هوشیاری و دقت نظر ماموران تیم گشت انتظامی از انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور جلوگیری شد که در این رابطه پی جویی های لازم برای شناسایی و دستگیری افراد مرتبط با این محموله در دست انجام است.

پایان پیام/3763/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بارانداز نیم تنی تریاک در گشت زنی شبانه پلیس کهنوج

کشف بارانداز نیم تنی تریاک در گشت زنی شبانه پلیس کهنوج