مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 07:122023-07-11فرهنگي

نوشتن برای کودکان نیازمند مهارت و خلاقیت است


نویسنده کودک و نوجوان معتقد است، نوشتن برای کودکان نیازمند مهارت و خلاقیت است و کسی که برای کودکان قلم می زند باید روانشناسی کودک بلد باشد.

-  خبرگزاری فارس _ همدان، طی روزهای اخیر کتاب نوربابا و زورهای عجیب و غریب اثر نویسنده کودک و نوجوان، ژیلا طاهری رونمایی شد که کتابی در مورد حضرت علی(ع) است.

خانم طاهری که آثار داستانی متعددی در بخش کودک و نوجوان دارد، حرف های زیادی در این حوزه دارد که در گفت وگو با فارس از عشق و علاقه اش به نویسندگی برای کودکان و نوجوانان اینگونه می گوید: به قدری نوشتن را دوست داشتم که همیشه رویابافی می کردم، هنوز هم دنیای بچه ها را خیلی دوست دارم و عاشق بچه ها و دنیای پاک آنها هستم.

بیش از 50 اثر در مجلات تخصصی کودکان دارم اما دو کتابم هم چاپ شده که یکی از آنها نوربابا و زورهای عجیب غریب است که به تازگی رونمایی شده است.

کتاب دیگری دارم که 12 رشته ورزشی را به زبان طنز و داستان آموزشی نوشته ام، ما در هیچ جای دنیا نداریم که رشته های ورزشی را بچه ها در دوران ابتدایی بشناسند که به زبان داستانی معرفی شده است.

در این داستان طنزگونه رشته های ورزشی معرفی و آموزش داده شده که بچه ها می توانند با خواندن آن علاقمند شده و دنبال آن بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشتن برای کودکان نیازمند مهارت و خلاقیت است

نوشتن برای کودکان نیازمند مهارت و خلاقیت است