مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-18فرهنگي

اسماعیلی: نمایشگاه کتاب تهران آبروی نظام فرهنگی کشور است


اطلاعات کاملاً دقیقی ندارم که نمایشگاه کتاب تهران پررونق ترین رویداد فرهنگی دنیاست، اما اطمینان دارم که جزو معدود رویدادهایی است که با این میزان از استقبال عمومی همراه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین تجلیل از دست اندرکاران سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، شامگاه دوشنبه (26 تیرماه 1402) با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

  نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جزو پررونق ترین رویدادهای فرهنگی دنیاست محمدمهدی اسماعیلی در این آیین با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جزو پررونق ترین رویدادهای فرهنگی در دنیاست، بیان کرد: البته اطلاعات کاملاً دقیقی ندارم که پررونق ترین است، اما اطمینان دارم که جزو معدود رویدادهایی است که با این میزان از استقبال عمومی همراه است.

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مایه آبروی نظام فرهنگی کشور است.

در نمایشگاه سی و چهارم نگرانی ها و دغدغه هایی که هر کدام به تنهایی موضوع برگزاری نمایشگاه را تحت الشعاع قرار می دادند، کم نبود.

اسماعیلی اظهار داشت: از مسائل اجتماعی تا چگونگی حضور مردم تا مکان برگزاری، کمیت بازدیدکنندگان، هماهنگی دستگاه ها و ده ها مسأ له دیگر که برای من و همکارانم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دغدغه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: نمایشگاه کتاب تهران آبروی نظام فرهنگی کشور است

اسماعیلی: نمایشگاه کتاب تهران آبروی نظام فرهنگی کشور است