مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:242023-07-12سياسي

طرحی نو برای معرفی تحریف های دموکراسی غرب دراندازیم


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید طرحی نو برای آگاهی دادن مردم در برابر شیطنت ها و تحریف های دموکراسی در انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با جمعی از بانوان بسیجی اقشار مختلف اظهارکرد: آیا می توان ادعا کرد کسی که ایمان به خدا و اصل حق ندارد بتواند مدعی احقاق شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به موضوع دموکراسی در غرب بیان کرد: باید طرحی نو برای آگاهی دادن مردم در برابر شیطنت ها و تحریف های دموکراسی در انداخت.

عبادی با تأکید بر اینکه مدعیان حقوق بشر و حکومت مردم براساس تجربه تاریخی کارشان آدم کشی است، یادآور شد: اروپایی ها کشور ایالات متحده آمریکا بر روزی قبر 60 تا 80 میلیون نفر از مردم رنگین پوست بومی آن منطقه ساختند.

وی با اشاره به اینکه استکبار در هر جایی که ورود پیدا کرده است، گفت: استکبار هر کجا که ورود پیدا کرده است همیشه توطئه و تشویق به اعتیاد داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوب با اشاره به برخی از جنایت های دوران پهلوی اظهارکرد: رضاشاه 44 هزار سند از اسناد نقاط مختلف کشور و املاک ذی قیمت را به غارت برد، اما به عنوان دست نشانده انگلیس، به غلط یک چهره دموکراسی معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی نو برای معرفی تحریف های دموکراسی غرب دراندازیم

طرحی نو برای معرفی تحریف های دموکراسی غرب دراندازیم