مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:472023-07-05سياسي

ویژه برنامه های تلویزیون برای عید غدیر


در آستانه عید سعید غدیر خم، ویژه برنامه های تلویزیونی «مهمانی 10 کیلومتری»، «قرار» و «سیدخندان» روی آنتن شبکه های تلویزیون می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در آستانه فرارسیدن عید غدیر خم، ویژه برنامه های تلویزیونی مختلفی از قاب شبکه های مختلف سیما پخش می شود.

3 ویژه برنامه  مهمانی 10 کیلومتری ، سیدخندان و ویژه برنامه قرار از شبکه های دو و پنج سیما در روزهای منتهی به جشن عید غدیر روی آنتن تلویزیون می رود.

*مهمانی 10 کیلومتری در پویش مهمانی 10 کیلومتری امسال که جمعه 16 تیرماه از ساعت 18 تا 22 قرار است از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی برگزار شود، 1300 موکب پذیرایی، موکب کودکان و غرفه های بازی سیار مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است تا این مراسم هرچه باشکوه تر برگزار شود.

همچنین در برنامه زنده ای که از پنجشنبه 8 تیر تا پنجشنبه 15 تیر با اجرای فاطمه افشاریان روانه آنتن می شود، ضمن دعوت از دبیر ستاد برگزاری این مراسم، از موکب داران عید غدیر، گروه های سرود با محتوای عید غدیر و.

دعوت می شود تا پیرامون این اقدام خداپسندانه مطالبی را عنوان کنند تا دهه امامت و ولایت هرچه شادتر برگزار شود.

همچنین در این برنامه سعی می شود مخاطبان را به مشارکت در این طرح دعوت کنند که علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های تلویزیون برای عید غدیر

ویژه برنامه های تلویزیون برای عید غدیر