مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-14سياسي

انتقاد امام جمعه سنندج از وضعیت پروازهای فرودگاه سنندج و گرانی کالاهای اساسی


امام جمعه سنندج از وضعیت پرواز در فرودگاه سنندج در استانی با جمعیت بیش از یک میلیون و 600 هزار نفرمورد انتقاد کرد و گفت: این در شان مردم کردستان نیست که برای پرواز به استان های همجوار مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: شورای نگهبان نهادی مقدس است که متشکل از 12 عضو بر قوانین مجلس شورای اسلامی و نقش مهمی در انتخابات و حراست و صیانت از آرای مردم دارند.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل شورای نگهبان و بهزیستی گفت: امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت این دستگاه ها در مسیر خدمت به مردم کشور و خاصتا استان کردستان باشیم.

امام جمعه سنندج در ادامه با بیان اینکه موتور توسعه کردستان با سرعت جلو می رود، گفت: طرح های بزرگ عمرانی در استان در حال اجرا است که امیدواریم با تلاش مضاعف بیشتر مسئولان شاهد افتتاح و بهره مندی مردم از این ظرفیت ها باشیم.

ضرورت تسریع در اجرا و افتتاح راه آهن همدان ـ سنندج امام جمعه سنندج اضافه کرد: پروژه راه آهن همدان ـ سنندج  از مطالبات جدی مردم است که در حال حاضر براساس گفته مسئولان 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم هرچه زودتر مورد بهره برداری قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه سنندج از وضعیت پروازهای فرودگاه سنندج و گرانی کالاهای اساسی

انتقاد امام جمعه سنندج از وضعیت پروازهای فرودگاه سنندج و گرانی کالاهای اساسی