مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-10سياسي

معاملات غیررسمی منشأ فساد و پولشویی شده است


عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: امیدواریم در روزهای آینده مشکلات احتمالی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در مجمع حل و در اسرع وقت وارد فاز اجرایی شود.

- علی خضریان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه مبارزه با مفاسد بیشمار اسناد غیررسمی از جمله کلاهبرداری ها و تخلفات ملکی و مالی سال هاست که حوزه بحث و نظر کارشناسان و تصمیم گیران در کشور بوده است، گفت: مجلس شورای اسلامی در نهایت برای این مسئله طرحی به نام الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول را تصویب کرد.

البته این طرح نیز راه پر پیچ و خمی را طی کرده و در حال حاضر نیز برای اصلاحات نهایی در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته است.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و چالش های مسئله اسناد غیررسمی و راه حل های آن، اظهار داشت: متأسفانه معاملات غیررسمی به وسیله قولنامه ها و مشکل قدیمی اسناد قولنامه ای در کشور معضلی است که در حال حاضر منشأ بسیاری از فسادهای پیچیده مانند پولشویی ها و زمین خواری های گسترده در کشور بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان راهگشای رهبر معظم انقلاب در جهت بهبود وضعیت اسناد رسمی در کشور، بیان کرد: حمایت قاطع رهبر معظم انقلاب بابت حل معضل اسناد غیررسمی موجب امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاملات غیررسمی منشأ فساد و پولشویی شده است

معاملات غیررسمی منشأ فساد و پولشویی شده است