مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-01فناوري

5 مرحله برای موفقیت نرم افزارهای CRM


در این مرحله، نرم افزار CRM باید قادر باشد اطلاعات مشتریان را جمع آوری و ثبت کند.

این اطلاعات می تواند شامل مشخصات شخصی، سوابق تعاملی، خریدهای قبلی و ترجیحات مشتریان باشد.

شناسایی و جمع آوری اطلاعات مشتری در نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به شما کمک کند تا شناخت بهتر و داده های جامع تری درباره مشتریان خود داشته باشید و بر این اساس، استراتژی های بهتری برای ارتباط با آن ها تعیین کنید.

در زیر مراحل مهمی که باید طی فرآیند شناسایی و جمع آوری اطلاعات مشتری دنبال شود، شرح داده ایم: ·        جمع آوری اطلاعات شناسایی: اولین قدم در شناخت مشتریان، گرفتن اطلاعات اولیه، نام و مشخصات تماس آن ها است.

این اطلاعات می تواند شامل نام، نام خانوادگی، اطلاعات تماس (شماره تلفن، آدرس ایمیل) و سایر مشخصات شخصی مشتریان باشد.

·        ثبت تعاملات قبلی: در این مرحله، نرم افزار CRM باید قادر باشد تا تاریخچه تعاملات قبلی شما با مشتریان را ثبت کند.

این شامل تماس ها، ایمیل ها، نوت ها و هرگونه تعامل دیگری است که با مشتری در گذشته داشته اید.

·        جمع آوری اطلاعات خرید: نرم افزار CRM باید قادر باشد اطلاعات خرید مشتریان اعم از تاریخ خرید، میزان هزینه و سایر جزییات مربوط به خرید را جمع آوری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مرحله برای موفقیت نرم افزارهای CRM

5 مرحله برای موفقیت نرم افزارهای CRM