مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:002023-06-26بين الملل

گروهک تروریستی منافقین چگونه به مهره سوخته تبدیل شد؟


حمله پلیس آلبانی به مقر سازمان منافقین، آن هم بلافاصله پس از منع برگزاری گردهمایی سالانه آنها از سوی پلیس فرانسه، سناریوی «طرد منافقین» و «مهره سوخته» بودن این گروهک را تقویت می کند.

- حمله پلیس آلبانی به مقر سازمان منافقین، آن هم بلافاصله پس از منع برگزاری گردهمایی سالانه آنها از سوی پلیس فرانسه، سناریوی طرد منافقین و مهره سوخته بودن این گروهک را تقویت می کند.

خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: گروهک تروریستی سالخورده منافقین به هر کشوری -از عراق گرفته تا آلبانی- که تحمیل می شود، برای میزبان خود خطرناک و پرهزینه است که اتفاقات اخیر علیه منافقین در آلبانی و فرانسه را می توان در این راستا تحلیل کرد.

پلیس آلبانی سه شنبه گذشته با حکم دادگاه این کشور به دلیل عدم رعایت توافق سال 2013 میان تیرانا و گروهک منافقین به کمپ اشرف 3 قرارگاه این گروهک تروریست در شهر ساحلی دورس حمله کرد که در جریان این یورش، علی مستشاری (عبدالوهاب فرجی نژاد) از فرماندهان برجسته گروهک تروریستی منافقین در عملیات مهندسی و از فرماندهان این گروه در عملیات مرصاد که مسئولیت فنی مهندسی این سازمان تروریستی را به عهده داشت به هلاکت رسید.

علاوه بر کشته شدن فرجی نژاد که از مسئولان ترور و از شکنجه گران سه پاسدار شهید در سال 1360 در تهران بود، وضعیت چند تروریست دیگر وخیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروهک تروریستی منافقین چگونه به مهره سوخته تبدیل شد؟

گروهک تروریستی منافقین چگونه به مهره سوخته تبدیل شد؟