مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-17سياسي

نظارت جدی بر فعالیت معتمدین و عوامل اجرایی انتخابات در لرستان


مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان از نظارت جدی بر فعالیت معتمدین و عوامل اجرایی انتخابات آتی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو امام راحل دررابطه با اهمیت و جایگاه شورای نگهبان، گفت: تا کنون بیش از سه هزار و 400 مصوبه تأیید شده در شورای نگهبان داشته ایم.

سپهوند با بیان اینکه حتی یک کلمه این مصوبات مخالف دین، نظام و انقلاب اسلامی نیست، افزود: در 10 اصل قانون اساسی به شورای نگهبان پرداخته شده و در اصل چهارم تأکید شده که هر قانون باید به تأیید شورای نگهبان برسد.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت و اقدامات فقهای شورای نگهبان دارند، بر اساس اسلام و قانون است، افزود: شورای نگهبان علاوه بر این مفسر قانون اساسی هم هست، همچنین نظارت بر انتخابات وظیفه دیگر شورای نگهبان است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان با تأکید بر اینکه از ابتدا تا کنون این نظارت سلامت انتخابات را تضمین و بیمه کرده است، بیان داشت: این امر موجب شده که شاکله نظام اسلامی سالم بماند و دشمن نتواند کاری انجام دهد.

سپهوند با بیان اینکه دشمن در آستانه انتخابات در حال برنامه ریزی است تا برای انتخاب آینده مشکل ایجاد کند گفت: در این راستا امنیت و سلامت انتخابات از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی بر فعالیت معتمدین و عوامل اجرایی انتخابات در لرستان

نظارت جدی بر فعالیت معتمدین و عوامل اجرایی انتخابات در لرستان