مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-09اقتصادي

شهرکرد ها مشکل کدورت آب خود را گزارش دهند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: اگر شهروندان شهرکرد مشکل کدورت آب شرب دارند می توانند با شماره 122 تماس بگیرند تا اکیپ های مرکز پایش شرکت آب و فاضلاب استان برای نمونه برداری و علت یابی کدورت آب اقدام کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: اگر شهروندان شهرکرد مشکل کدورت آب شرب دارند می توانند با شماره 122 تماس بگیرند تا اکیپ های مرکز پایش شرکت آب و فاضلاب استان برای نمونه برداری و علت یابی کدورت آب اقدام کنند.

محمد کریمی در گفت وگو با ایسنا درخصوص آخرین وضعیت آب شرب شهرکرد با بیان اینکه درحال حاضر وضعیت آب شرب شهرکرد در شرایط مطلوبی قرار دارد، اظهار کرد: آب شرب شهرکرد از چشمه های کوهرنگ و دیمه تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: کدورت آب چشمه کوهرنگ به صورت کامل رفع نشده اما کاهش پیدا کرده است، همچنین چهار پکیج رفع کدورت آب در ایستگاه بین راهی حیدرآباد نصب شده اند که ظرفیت کاهش کدورت 400 تا 450 لیتر آب در ثانیه به زیر یک NTU را دارند.

وی با اشاره به نمونه برداری از آب نقاط مختلف شهرکرد و بررسی میزان کدورت آن، ادامه داد: روزانه بین 30 تا 50 نمونه برداری از آب محلات، مغازه ها، مخازن، منازل و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد ها مشکل کدورت آب خود را گزارش دهند

شهرکرد ها مشکل کدورت آب خود را گزارش دهند