مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-26سياسي

توانمندسازی معتادان متجاهر در اولویت برنامه ها قرار گرفت


مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز در کنار مقابله با عرضه و مصرف مواد مخدر، اقدامات فرهنگی در راستای پیشگیری از اعتیاد و همچنین توانمندسازی معتادان متجاهر در اولویت قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز در کنار مقابله با عرضه و مصرف مواد مخدر، اقدامات فرهنگی در راستای پیشگیری از اعتیاد و همچنین توانمندسازی معتادان متجاهر در اولویت قرار گرفته است.

محمد زارعی، امروز دوشنبه 5 تیر در مراسم امحای بیش از 64 تن انواع مواد مخدر و روانگردان که همزمان با پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در بیرجند، اظهار کرد: وجود معتادان متجاهر در شهرها بسیار نگران کننده است لذا یکی از اهداف اصلی، جمع آوری این افراد و در مرحله بعد درمان و توانمندسازی آنان برای جلوگیری از بازگشت به اعتیاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: اگر در بخش توانمندسازی غفلت کنیم معتاد مجدد به اعتیاد روی می آورد از همین رو در مراکز نگهداری معتادان که بخش عمده آن به همت خیران در کشور راه اندازی شده، توانمندسازی به صورت جدی دنبال می شود.

مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: زمینه راه اندازی مراکز ماده 16 (ترک اعتیاد اجباری) تقریباً در همه استان ها برای جمع آوری معتادان متجاهر فراهم شده اما به طور مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی معتادان متجاهر در اولویت برنامه ها قرار گرفت

توانمندسازی معتادان متجاهر در اولویت برنامه ها قرار گرفت