مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-06سياسي

مرحله دوم تحویل زمین به خانواده های پرجمعیت سمنان اجرا شد


دومین گروه از خانواده های پرجمعیت (دارای سه فرزند و بیشتر) با حضور در استانداری سمنان به صورت نمادین، زمین خود را دریافت کردند.

- سمنان- دومین گروه از خانواده های پرجمعیت (دارای سه فرزند و بیشتر) با حضور در استانداری سمنان به صورت نمادین، زمین خود را دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تحویل 200 متر مربع زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ظهر پنجشنبه به صورت نمادین با حضور چند نفر از متقاضیان به میزبانی استانداری سمنان برگزار و جمعی از داوطلبان، پروانه زمین خود را دریافت کردند.

استاندار سمنان با بیان اینکه 200 متر مربع زمین، به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر اعطا می شود، گفت: این افراد در قالب نهضت ملی مسکن می توانند خانه های ویلایی خود را بسازند.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه این طرح در قالب طرح های مشوق فرزندآوری در استان سمنان اجرایی می شود، بیان کرد: برای حمایت از جوانی جمعیت واگذاری زمین به صورت رایگان در استان پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه امروز 114 تفاهم نامه واگذاری زمین به 114 خانواده در استان سمنان به مناسبت عید غدیر تقدیم کردیم، بیان کرد: در گذشته نیز 28 فقره زمین تحویل داوطلبان شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه 114 فقره زمین در مجموع به خانواده های دارای فرزند سوم و بیشتر که یکی از فرزندان آنها در دو سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم تحویل زمین به خانواده های پرجمعیت سمنان اجرا شد

مرحله دوم تحویل زمین به خانواده های پرجمعیت سمنان اجرا شد