مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-10سياسي

پشتیبانی نظامی آمریکا از قاچاق های سازمان یافته سوخت در خلیج فارس


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از پشتیبانی نظامی آمریکا از قاچاق های سازمان یافته سوخت در خلیج فارس خبر داد و گفت: یک میلیون لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دریادار دوم رمضان زیرراهی گفت: شناور خارجی با بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق که ظهر پنجشنبه در مرز آب های ایران در خلیج فارس توقیف شد، از پشتیبانی نظامی آمریکا برخوردار بود، اما رزمندگان نیروی دریایی سپاه با اقتدار آن را توقیف و خدمه متخلف را دستگیر کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح جزییات توقیف نفتکش خارجی حامل سوخت قاچاق به دست رزمندگان نیروی دریایی سپاه گفت: با هوشیاری، دقت عمل، رفتار حرفه ای و اقتدار رزمندگان نیروی دریایی سپاه تمامی اقدامات غیر قانونی و غیر حرفه ای آمریکایی ها در خلیج فارس با شکست مواجه و مایه سرافکندگی آن ها شده است.

دریادار دوم زیراهی افزود: صبح روز پنج شنبه 15 تیر ساعت 11 و 20 دقیقه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس می کرد، بودند که آمریکایی ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیر حرفه ای و مخاطره آمیز را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی نظامی آمریکا از قاچاق های سازمان یافته سوخت در خلیج فارس

پشتیبانی نظامی آمریکا از قاچاق های سازمان یافته سوخت در خلیج فارس