مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-02اقتصادي

معادن باید ایمن شوند/ لزوم کاهش هزینه های حوادث ناشی از کار


رییس هیأت عامل ایمیدرو با تاکید بر اینکه توجه به ایمنی معادن یک ضرورت است نه یک انتخاب، گفت: تفاهم نامه سه جانبه ارتقای ایمنی معادن کشور برای کاهش هزینه های حوادث ناشی از کار امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، امیر خرمی شاد در مراسم امضای تفاهم نامه سه جانبه ارتقای ایمنی معادن کشور، اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای برنامه های ایمیدرو، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و اقدام مشترک برای توسعه فرهنگی و ارتقای سطح ایمنی کار در معادن کشور از طریق همکاری های فرابخشی برای حفظ سلامت شغلی سرمایه های ارزشمند انسانی و کاهش هزینه های حوادث ناشی از کار به امضا رسید.

رییس هیأت عامل ایمیدرو افزود: بی تردید مهمترین دلیل پرداختن به موضوع ایمنی که ارتباط مستقیم با صیانت از نیروی کار دارد، تولید و برنامه های توسعه ای در بخش معدن است.

به گفته وی، رشد عملیات معدنکاری و تولید می تواند چالش های در حوزه ایمنی معادن به همراه داشته باشد از این رو لازم است با ساماندهی مناسب و ارتقای هم افزایی بین نهادهای حاکمیتی در جهت بهبود این بخش اقدام کرد.

رییس هیأت عامل ایمیدرو با تاکید بر اینکه توجه به ایمنی معادن یک ضرورت است نه یک انتخاب، اظهار کرد: از جمله اهداف و مأموریت های اساسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن باید ایمن شوند/ لزوم کاهش هزینه های حوادث ناشی از کار

معادن باید ایمن شوند/ لزوم کاهش هزینه های حوادث ناشی از کار