مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-21سياسي

همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان برگزار شد


مسئول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی استان زنجان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی امروز همزمان با سراسر کشور در 400 نقطه استان زنجان برگزار شد.

- ایسنا/زنجان مسئول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی استان زنجان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی امروز همزمان با سراسر کشور در 400 نقطه استان زنجان برگزار شد.

ناصر نجات در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با همایش شیرخوارگان حسینی زنجان، اظهار کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در 400 نقطه استان زنجان و هم زمان در سراسر کشور و 45 کشور جهان برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه حدود 10 هزار بسته لباس نوزادان برای همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان تهیه شده وتوزیع شد، تصریح کرد: این لباس ها با حضور خواهران بسته بندی و آماده سازی شده بود.

مسئول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در زنجان یادآور شد: در همایش شیرخوارگان حسینی مادران با در آغوش داشتن طفل شیرخوار خود برای فرزند 6 ماهه امام سوم شیعیان سوگواری کردند.

نجات یادآور شد: با توجه به تاکیدات صورت گرفته درخصوص جوانی جمعیت، تعدادی از مادران جوان که دارای سه فرزند به بالا هستند در این مراسم عظیم مورد تکریم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه هر سال در این مراسم بانوان زنجانی نوزادان شیرخوار خود را در پیمان نامه ای نذر سربازی امام زمان (عج) کرده تا ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان برگزار شد