مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:352023-06-26سياسي

روایت ترور مقام معظم رهبری در سال 60 از زبان محافظ ایشان


زمانی که مقام معظم رهبری در مسجد ترور شدند، ایشان را ابتدا به درمانگاهی رساندیم ولی به دلیل اینکه لباس های ما خونی بود و یک مجروح همراهمان داشتیم کسی ما را نمی شناخت و پزشکان تصور کردند که خرابکار هستیم و کاری از دستشان برنمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخشی از شب شعر و خاطره در لباس سربازی که با حضور جمعی از شاعران و فعالان فرهنگی کشور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، مرتضی امیری اسفندقه، دستیار ویژه شهردار تهران در امور فرهنگی با اشاره به تأثیرگذاری و نقش مقام معظم رهبری درباره رصد و شناسایی شعر پارسی توضیح داد: یک نفس شجاع و نیمایی و پرنور می خواست که پس از حکومت طاغوت، شعر پارسی را رصد و شناسایی کند و با موضوع و موضعی تازه و با طراوت، آن را به رخ بکشد.

وی یادآور شد: شعر پارسی، دوران و شاعران مختلفی را به خود دید و حضرت آقا این نفس نیمایی و نورانی بود که توانستند با پیروزی انقلاب اسلامی آن را رصد و شناسایی کنند.

توجه و تذکر ایشان متمرکز بر این بود که برای ارزش های انقلاب، شهدا و برای آرزوهای ناب شعر بگویید.

محسن جوادیان از محافظان اسبق مقام معظم رهبری نیز پیرامون حادثه ترور ایشان در تیرماه سال 1360 روایت کرد: به حادثه ترور مقام معظم رهبری باید نگاه بصیرتی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ترور مقام معظم رهبری در سال 60 از زبان محافظ ایشان

روایت ترور مقام معظم رهبری در سال 60 از زبان محافظ ایشان