مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-04سياسي

مازندران برای قانون شکنان ناامن است


استاندار مازندران با بیان اینکه ناامن کردن استان برای قانون شکنان و ایجاد امنیت برای قانون مداران یک اصل اساسی است، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد افرادی تحت عنوان اراذل و اوباش در این استان عرض اندام کنند و حتما برابر قانون با این افراد برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور بعدازظهر امروز در بازدید از نمایشگاه کشفیات فرماندهی انتظامی استان در شهرستان عباس آباد با قدردانی از زحمت کشان در این حوزه، اظهار کرد: از زمانی که طرح محله محور در شهرستان های مختلف شروع شد، توفیقات بسیار مهمی در ایجاد امنیت و آرامش مردم، مسافران و گردشگران کسب کردیم.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی برقراری امنیت به شمار می رود که باید گفت مقوله امنیت از نان شب هم واجب تر است.

استاندار مازندران با اشاره به پیشینه و تمدن والای دیار علویان، گفت: مقوله امنیت باید متناسب با این مردم ولایت مدار و جایگاه بیش از 10هزار و 400 شهید استان و خانواده های شهدا، آزادگان، ایثارگران باید متناسب با این جایگاه باشد.

حسینی پور با تاکید بر اینکه معنا ندارد در استانی که مقصد گردشگری است افرادی بخواهند مخل نظم و امنیت اجتماعی باشند، خاطرنشان کرد: باتوجه به مباحث اقتصادی که دولت سیزدهم در استان شروع کرد مقوله امنیت بسیار مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران برای قانون شکنان ناامن است

مازندران برای قانون شکنان ناامن است