مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-15اجتماعي

امام زاده «توده» شیروان جهت پذیرایی از زائرین پیاده تجهیز شود


امام زاده «توده» مسیر عبوری زائران پیاده حرم امام رضا(ع) هستند و لذا امکانات لازم جهت پذیرایی در این مجموعه پیش بینی شود.

- بجنورد- مدیرکل میراث خراسان شمالی گفت: امام زاده توده مسیر عبوری زائران پیاده حرم امام رضا(ع) هستند و لذا امکانات لازم جهت پذیرایی در این مجموعه پیش بینی شود.

علی مستوفیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید از امامزاده روستای توده شیروان، اظهار کرد: در این بازدید ظرفیت های بالقوه روستای توده در توسعه گردشگری مذهبی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی ادامه داد: وجود امامزاده عبدالرضا (ع) و نیز زائرسرا در روستای توده بالقوه خوبی در زمینه حضور و ماندگاری مسافران در حوزه گردشگری مذهبی و قابلیت برگزاری رویدادهای مذهبی در مناسبت های مختلف را دارا است.

وی افزود: با توجه به قرارگیری این روستا در مسیر مسافران و گردشگران خصوصاً زائرانی که همه ساله پیاده از این مسیر عازم بارگاه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) هستند متولیان امر نسبت به فراهم کردن امکانات لازم جهت استقبال، پذیرایی و اقامت از زائران به ویژه در انتهایی ماه صفر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام زاده «توده» شیروان جهت پذیرایی از زائرین پیاده تجهیز شود

امام زاده «توده» شیروان جهت پذیرایی از زائرین پیاده تجهیز شود