مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 03:452023-06-28اقتصادي

راه حل جدید شهرداری برای حل و فصل مشکلات پروژه های مشارکتی پایتخت


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران به استفاده از ظرفیت سند جامع سرمایه گذاری برای حل مشکل قراردادهای کلان مشارکتی شهرداری تهران تأکید کرد.

- مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران به استفاده از ظرفیت سند جامع سرمایه گذاری برای حل مشکل قراردادهای کلان مشارکتی شهرداری تهران تأکید کرد.

نوید خاصه باف در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت سرمایه گذاری در سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران گفت: حدود 47 قرارداد کلان در حوزه سرمایه گذاری در دوره های قبل منعقد شده بود که به دلیل نبود تجربه در سازمان سرمایه گذاری، سبب شده تا قراردادها دچار اشکالات شوند.

وی گفت: در برخی قراردادها، شریک در روند اجرای پروژه تخلفاتی را انجام داده و در برخی پرونده ها نیز اهلیت سنجی سرمایه گذار تعیین نشده است.

خاصه باف اظهار کرد: در دوره قبل شاهد ترک فعل بودیم، به گونه ای که بنا به دلایل سیاسی تمام قراردادهایی را که پیش از آنان و در دوره مدیریت اسبق بود را به مسئله حقوقی تبدیل کردند، در حالیکه امکان حل و فصل وجود داشت و این مسائل سبب شده که برای عموم قراردادها و نه همه آنها این مشکلات ایجاد شده است و در حال حاضر ما از ظرفیت سند جامع سرمایه گذاری استفاده می کنیم تا این مشکلات را حل و فصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل جدید شهرداری برای حل و فصل مشکلات پروژه های مشارکتی پایتخت

راه حل جدید شهرداری برای حل و فصل مشکلات پروژه های مشارکتی پایتخت