مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-05اقتصادي

فرودگاه گچساران برای مردم منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به وضعیت فعلی فرودگاه گچساران گفت: با وجود تمام کارهای انجام شده این فرودگاه در شأن همکاران و مردم منطقه نیست.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به وضعیت فعلی فرودگاه گچساران گفت: با وجود تمام کارهای انجام شده این فرودگاه در شأن همکاران و مردم منطقه نیست.

غلامرضا کمالی در نشست با مشاور صنعت نفت در امور هواپیمایی و فرودگاه های نفت و رییس حفاظت و امنیت فرودگاه های وزارت نفت با اشاره به ظرفیت شهرستان گچساران در جنوب کشور افزود: به دلیل قرار گرفتن گچساران به عنوان شاهراه اصلی جنوبی کشور باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا این فرودگاه هر چه سریعتر به وضعیت مطلوب خدمات دهی حداکثری برسد.

وی اظهارکرد: فرودگاه گچساران به دلیل عام المنفعه بودن آن برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این کمترین کاری است که ما در حال حاضر برای مردم انجام داده ایم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: از ادوار گذشته با وجود همه تلاش های قابل تقدیری که انجام شده است، فرودگاه گچساران کمبودهایی دارد و ما وظیفه داریم با توکل به خداوند بزرگ و تعامل و بهره گیری از کمک سایر مسئولان استان و شهرستان هر چه سریعتر کمبودهای موجود در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه گچساران برای مردم منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است

فرودگاه گچساران برای مردم منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است