مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 00:252023-06-21سياسي

مشکلات بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر برطرف شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر مشکلاتی دارد که انتظار می رود مورد بررسی قرار گیرد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امشب در دیدار با وزیر کار گفت: محرومیت، بیکاری و مشکلات در چهارمحال و بختیاری غوغا می کند و این حضور میدانی مسئولان می تواند کمک شایانی به مردم کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر نوروزی وزیر کار به استان خاطرنشان کرد: اغلب مصوبات سفر قبل اجرایی شده است برخلاف بسیاری از سفرها که مصوبات بر زمین می ماند.

وی بیان کرد: تلاش ها و پیگیری های مسئولان استانی برای اجرای مصوبات سفر و سایر طرح ها قابل توجه بوده است اما متاسفانه در برخی پروژه ها نیز پیشرفت های لازم صورت نگرفته است.

نکونام با اشاره به ضرورت اجرای عدالت در کشور اظهار داشت: اقتضای عدالت این است که استان هایی مانند چهارمحال و بختیاری در اولویت آبادانی قرار گیرند و با سرمایه گذاری در حوزه اشتغال و تولید معیشت مردم بهتر شود.

مشکلات بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر برطرف شود وی تصریح کرد: بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر مشکلاتی دارد که انتظار می رود مورد بررسی قرار گیرد و سالم سازی به معنای واقعی و توسعه در آن صورت گیرد؛ چرا که یک بیمارستان تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر برطرف شود

مشکلات بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر برطرف شود