مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 17:212023-07-21اجتماعي

شکستگی دوباره خط لوله آب فضای سبز در کوه صفه اصفهان


منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: صبح امروز خط لوله انتقال آب فضای سبز پارک کوهستانی صفه واقع در بلوار صفه دوباره دچار شکستگی شد.

وی با بیان اینکه با حضور عوامل شهرداری رفع خطر و بازسازی شبکه انجام شد، گفت: فرسودگی شبکه سبب شده چند مورد حادثه در مسیر این خط ایجاد شود که لازم است شهرداری اصفهان نسبت به بازسازی اصولی و تعویض خط اقدام کند.

شیشه فروش در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: خط لوله انتقال نفت در محور اتوبان شهید کاظمی روز گذشته دچار نشتی شده بود که با  اعزام ماشین آلات از شرکت خطوط لوله نفت رفع خطر انجام و بازسازی خط لوله انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: خاک های آلوده برای دفن بهداشتی مطابق با الزامات زیست محیطی به مکان تعیین شده انتقال یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در تاریخ 8 تیر ماه نیز خط لوله500 انتقال آب فضای سبز کوه صفه در بلوار صفه دچار شکستگی شده بود که با حضور عوامل شهرداری اصفهان، سازمان آتش نشانی ایمن سازی خط انجام شد.

 از سال گذشته تاکنون، شاهد 24 مورد نشست زمین و ریزش بودیم که بعضی از آن ها مربوط به فرسودگی شبکه های انتقال آب و فاضلاب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی دوباره خط لوله آب فضای سبز در کوه صفه اصفهان

شکستگی دوباره خط لوله آب فضای سبز در کوه صفه اصفهان