مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:062023-07-15اقتصادي

کلنگ زنی شهر جدید «اکباتانا» تا ماه آینده/خبرهای خوبی در راه است


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با تأکید بر اینکه پروژه های مسکن ملی در همدان وضعیت خوب و قابل قبولی دارند، گفت: عملیات اجرایی شهر جدید اکباتان تا یک ماه آینده و قبل از هفته دولت آغاز خواهد شد.

- کلنگ زنی شهر جدید اکباتانا تا ماه آینده/خبرهای خوبی در راه است ایسنا/همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با تأکید بر اینکه پروژه های مسکن ملی در همدان وضعیت خوب و قابل قبولی دارند، گفت: عملیات اجرایی شهر جدید اکباتان تا یک ماه آینده و قبل از هفته دولت آغاز خواهد شد.

مجید صالحی امیر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازیدی که از پروژه های مسکن ملی شهر همدان داشت، اظهار کرد: پروژه های مسکن ملی شهر همدان وضع مطلوبی دارد به طوریکه پروژه 120 واحدی شهرک بهشتی در مراحل پایانی کار است و تا هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محوطه سازی پروژه 120 واحدی شهرک بهشتی در حال انجام است، تصریح کرد: بنیاد مسکن به عنوان مجری این پروژه سعی دارد تا هفته دولت این پروژه را به افتتاح برساند.

صالحی امیر با اشاره به پیشرفت 44 درصدی پروژه 690 واحدی شهرک بهشتی، افزود: این پروژه نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و اسکلت بندی این طرح رو به پایان بوده و دیوارچینی آغاز شده است که با تلاش شبانه روزی پیشرفت خوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی شهر جدید «اکباتانا» تا ماه آینده/خبرهای خوبی در راه است

کلنگ زنی شهر جدید «اکباتانا» تا ماه آینده/خبرهای خوبی در راه است