مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-01سياسي

لزوم تسریع در واگذاری مدرسه هدایت به میراث فرهنگی آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تعیین تکلیف واگذاری ساختمان مدرسه هدایت ارومیه به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان باید در اسرع وقت انجام شود تا از ظرفیت این بنای تاریخی برای انجام کارهای فرهنگی بهره لازم برده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جلسه ستاد اجرایی خدمات استان به ریاست یاسر رهبردین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور مرتضی صفری دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی و سایر اعضای این ستاد در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه ساماندهی معابر ورودی و خروجی به شهرهای استان از چند ماه گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: برای تسریع در این روند و ادامه کار نیاز است که اقدامات جهادی در این راستا انجام شود.

رهبردین افزود: برای کاهش تصادفات جاده ای در استان می توان از تجربه موفق ستاد نوروزی بهره گرفت که در نتیجه آن آذربایجان غربی جزو 10 استان برتر کشور از حیث کاهش تعداد تصادفات بوده است.

وی ادامه داد:ایام عید با افزایش ایست های بازرسی پلیس و راهداری در جاده ها و ایجاد استراحتگاه و مکان تفریحی در قالب پویش همراهان سفر ایمن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در واگذاری مدرسه هدایت به میراث فرهنگی آذربایجان غربی

لزوم تسریع در واگذاری مدرسه هدایت به میراث فرهنگی آذربایجان غربی