مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 16:252023-06-22سياسي

بخشداران مزیت ها و اولویت های مناطق را تدوین کنند


استاندار مازندران با اشاره به این که بخشداران بیشترین ارتباط را با مردم دارند، گفت: بخشداران مزیت ها و اولویت های مناطق را تدوین و شناسایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور عصر پنجشنبه در نشست بخشداران استان از بخشداران خواست با بیان اینکه بخشداران بیشترین ارتباط را با مردم دارند اظهار داشت دهیاران نیز در حکمرانی اسلامی نقش بسیار مهمی دارند بخشداران باید نسبت به انتصاب دهیار آن توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید دل و قلب مردم را با عملکرد خود نسبت به راهبردهای نظام اسلامی نزدیک کنیم گفت تخلفات مالی بی توجهی به مردم عدم اجرای احکام الهی بی توجهی به نمادهای اسلامی مورد پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه همه فعالیت ها از مساجد شروع می شود گفت مساجد انقلاب محور همه فعالیت ها بوده و بخشداران نیز باید به مساجد توجهی ویژه داشته باشند.

استاندار مازندران با بیان این که بخشداران اولویت های مناطق خود را شناسایی کنند، افزود: هر بخش داری باید مزیت های بخش خود را بشناسد.

حسین پور با تاکید بر اینکه بخشدار نباید برنامه مدون برای توسعه بخش داشته باشند گفت جایگاه بخش بسیار مهم است پیشانی ات بخش دارد نظام جمهوری اسلامی همانند رییس جمهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشداران مزیت ها و اولویت های مناطق را تدوین کنند

بخشداران مزیت ها و اولویت های مناطق را تدوین کنند