مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 19:202023-06-24اقتصادي

رهایی 8 نفر از قصاص و آزادی 112 زندانی در فردیس


با تلاش انجمن حمایت از زندانیان فردیس و کمک خیرین، با پرداخت دیه به میزان 3 میلیارد و 700 میلیون تومان و اخذ رضایت از اولیای دم، - حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی انقلاب شهرستان فردیس، در گفت وگو با خبرنگار فارس  در فردیس، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، به تشریح عملکرد دادگستری شهرستان در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال 1401 توسط همکارانم در دادگستری فردیس بیش از 122هزار پرونده در دادگاه، دادسرا و شورای حل اختلاف شهرستان رسیدگی شده که نسبت به سال پیش از آن، تعداد 2 هزار پرونده مثبت بوده و افزایش 100 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در طول این مدت  تعداد تقریبی هزار و 200 پرونده در دادگستری و دادسرای فردیس منتهی به سازش شد که این روند از ابتدای امسال تا کنون نیز ادامه داشت و منجر به سازش 400 فقره پرونده شد.

   این مقام مسؤول با اشاره به تشکیل کمیته های مختلف برای رسیدگی به پرونده های مسن و معوق از جمله کمیته مشورتی حقوقی و قضایی و کمیته نظارت بر پرونده های مسن، افزود: نتیجه تشکیل این کمیته ها کاهش 4328 پرونده در  دادگستری فردیس بوده که نسبت به سال قبل رشد 3 برابری داشته است.

   دادستان فردیس از کسب رتبه دوم عملکردی جهادی در دادگستری استان خبر داد و افزایش دو شعبه دادگاه حقوقی و برنامه ریزی برای ایجاد دوشعبه  دیگر، افزایش یک شعبه اجرای احک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 8 نفر از قصاص و آزادی 112 زندانی در فردیس

رهایی 8 نفر از قصاص و آزادی 112 زندانی در فردیس