مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:512023-07-06سياسي

شکستگی لوله آب کیانشهر اهواز اصلاح شد/فشار آب ملاشیه تا دوشنبه تنظیم می شود


محمد رضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ساعتی قبل در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: خط لوله ای 300 متری در کیانشهر اهواز از روز گذشته دچار شکستگی شد.

وی افزود: معمولا خطوط اصلی وقتی فشار آب بالا باشد، گل و لای منطقه را با خود همراه می کند اما این مشکل آنی و مقطعی است، اگر مصرف بالا باشد سریعتر گل و لای تخلیه می شود و اگر مصرف کم باشد، دیرتر تخلیه می شود.

کرمی نژاد عنوان کرد: اکنون در منطقه کیانشهر حاضر شدیم و مشاهده کردیم که آب خوب شده و برگشته است؛ یعنی گل و لای شکستگی تخلیه شده و آب تمیز است.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: این مسئله به معنی خرابی آب منطقه نیست به دلیل آنکه برای رودخانه و تصفیه خانه اتفاقی نیفتاده است؛ تنها شکستگی لوله بوده که رفع شده و حالا فشار و کیفیت آب مناسب است.

وی در خصوص گل آلود بودن  آب در ساعاتی از روز در کیانشهر اهواز، بیان کرد: هر زمان این اتفاق افتاد به من اطلاع دهید؛ زیرا اینجا نزدیک تصفیه خانه آب شماره 2 است و تقریبا از محل پروژه آب غدیر تأمین می شود که ای سی آن حدودا 400 است و کیفیت خوبی دارد؛ اتفاق زمانی رخ می دهد که تغییر حاصل شود.

آب لوله کشی ملاشیه تا دوشنبه تنظیم می شود کرمی نژاد در خصوص مشکل قطعی آب ملاشیه در روزهای گذشته، بیان کرد: از 2 روز قبل 20 تانکر آب سیار در منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی لوله آب کیانشهر اهواز اصلاح شد/فشار آب ملاشیه تا دوشنبه تنظیم می شود

شکستگی لوله آب کیانشهر اهواز اصلاح شد/فشار آب ملاشیه تا دوشنبه تنظیم می شود