مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-28دانش

صفر تا صد مصوبه اخیر نظارت بر شبکه نمایش خانگی


بعد از اعلام مصوبه نظارت بر شبکه های صوت و تصویر فراگیر( نمایش خانگی) با محمود حاجیلویی دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با این مصوبه به گفت وگو نشسته ایم تا جزییات و تأثیرات احتمالی آن را بررسی کنیم.

- خبرگزاری فارس-گروه هنر و رسانه: شبکه نمایش خانگی و فعالان آن در طی سال های فعالیتشان لزوم نظارت و رگولاتوری را خاسته یا ناخاسته فریاد زده اند، اتفاقی که در نهایت سه شنبه هفته گذشته به نتیجه رسید.

شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل جلسه داد و طی مصوبه ای مهم ضمن تایید حق انحصاری صدا و سیما برای پخش زنده در فضای مجازی و حقیقی، جایگاه نظارتی صدا و سیما بر رسانه های صوت و تصویر فراگیر کاربر و ناشر محور را تثبیت کرد.

 پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما در این باره گفت: ساترا به نمایندگی از صداوسیما مسئول تنظیم گری در حوزه صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی است؛ مشخصا در حوزه رسانه های صوت و تصویر فراگیر کاربرمحور و ناشرمحور به ویژه نمایش خانگی مسئولیت تنظیم گری و صدور مجوز تولید و انتشار به عهده صداوسیماست .

در همین رابطه با محمود حاجیلویی دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با جزییات مصوبه نظارت بر شبکه های صوت و تصویر فراگیر گفت وگو یی داشته ایم که می تواند به روشنگری درباب تنظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد مصوبه اخیر نظارت بر شبکه نمایش خانگی

صفر تا صد مصوبه اخیر نظارت بر شبکه نمایش خانگی