مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 22:052023-06-27سياسي

احکام مربوط به آموزش و پرورش در برنامه هفتم توسعه اصلاح شد


سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به بررسی احکام مربوط به وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت در کمیسیون آموزش، گفت: احکام مربوط به آموزش و پرورش در نشست امروز اصلاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در تشریح نشست امروز (سه شنبه، 6 تیر) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، گفت: در بخش نخست نشست امروز میزبان مسئولان وزارت آموزش و پرورش بودیم که مباحث مختلفی در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اصلاح ماده 87 لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد و توضیح داد: در این ماده، جدولی در خصوص شاخص های آموزش و پرورش در برنامه هفتم قید شده بود که مقرر شد مواردی از شاخص ها در زمینه چاپ و اصلاح کتب، مهارت آموزی و تعداد بازماندگان از تحصیل اصلاح شود.

حسین فلاحی با اشاره به اصلاح بند (پ) ماده 88 ادامه داد: از سوی دیگر موضوع اخذ دانشجویان برای دانشگاه فرهنگیان در مقطع کارشناسی ارشد حداقل 30 درصد بود که این مورد نیز به حداکثر 30 درصد تغییر پیدا کرد تا ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی برای تربیت معلم با مدرک کارشناسی افزایش پیدا کند، البته این مورد مخالفان و موافقانی داشت که نهایتا این پیشنهاد به عنوان مصوبه کمیسیون به کمیسیون تلفیق برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام مربوط به آموزش و پرورش در برنامه هفتم توسعه اصلاح شد

احکام مربوط به آموزش و پرورش در برنامه هفتم توسعه اصلاح شد