مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-03اقتصادي

آغاز مقدمات اعزام نیروی کار به قطر، ارمنستان، عراق و عمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید ملک، مدیر کل دفتر توسعه نهاد های اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نقش کاریابی ها در اعزام نیروی کار به خارج از کشور گفت: - مدیر کل دفتر توسعه نهاد های اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار گفت: موجبات امضای صورتجلسه پنجمین نشست کمیته مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر در جهت تسهیل صدور ویزای کار برای نیروی کار مازاد ایرانی به وجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید ملک، مدیر کل دفتر توسعه نهاد های اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نقش کاریابی ها در اعزام نیروی کار به خارج از کشور گفت:در همه جای دنیا مؤسسات کاریابی تکیه گاه خوبی برای دولت ها هستند.

دفتر توسعه نهاد های اشتغال و هدایت نیروی کار که اخیراً بر اساس ساختار جدید شکل گرفته، در همین راستا برنامه های خود را دنبال نموده و ضمن حمایت از کاریابی ها، در تلاش است از مؤسسات کاریابی به عنوان بازوی خود برای پیشبرد اهداف خود در حوزه اشتغال استفاده نماید.

وی ادامه داد: به طور کلی سیاست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال این وزارتخانه نیز این است که از مؤسسات کاریابی خصوصی هم حمایت کند و هم از توان آن ها به نحو شایسته در توسعه سیاست های فعال بازار کار بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مقدمات اعزام نیروی کار به قطر، ارمنستان، عراق و عمان

آغاز مقدمات اعزام نیروی کار به قطر، ارمنستان، عراق و عمان