مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-21سياسي

برگزاری راهپیمایی دفاع از حریم قرآن در مشهد از باب الجواد به سمت چهارراه شهدا


رییس سازمان تبلیغات خراسان رضوی با اشاره به برگزاری راهپیمایی در مشهد و در دفاع از حریم قرآن و محکومیت هتک حرمت قرآن در سوئد، گفت: این راهپیمایی امروز پس از اقامه نماز جمعه از باب الجواد به سمت چهارراه شهدا برگزار می شود.

- برگزاری راهپیمایی "دفاع از حریم قرآن" در مشهد از باب الجواد به سمت چهارراه شهدا ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان تبلیغات خراسان رضوی با اشاره به برگزاری راهپیمایی در مشهد و در دفاع از حریم قرآن و محکومیت هتک حرمت قرآن در سوئد، گفت: این راهپیمایی امروز پس از اقامه نماز جمعه از باب الجواد به سمت چهارراه شهدا برگزار می شود.

محمد سلطانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه امروز برگزاری راهپیمایی محکومیت اهانت به قرآن کریم در سراسر کشور، اظهار کرد: در شهرستان های خراسان رضوی نیز امروز 30 تیرماه پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی دفاع از حریم قرآن کریم برگزار می شود و مردم استان هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم می کنند.

وی افزود: در مشهد این راهپیمایی از باب الجواد به سمت چهارراه شهدا برگزار می شود و نمازگزاران با سردادن شعارهایی این عمل وقیحانه را محکوم و نسبت به کسانی که به کتاب بزرگ آسمانی مسلمانان اهانت کردند، اعلام انزجار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی دفاع از حریم قرآن در مشهد از باب الجواد به سمت چهارراه شهدا

برگزاری راهپیمایی دفاع از حریم قرآن در مشهد از باب الجواد به سمت چهارراه شهدا