مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-26اقتصادي

ارزش بیت کوین به بالاترین میزان یک سال اخیر رسید


بر اساس گزارش ردیاب معاملات ارزهای دیجیتال، کوین دسک، این هفته بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، به بالاترین سطح خود از ژوئن 2022 رسیده است.

- بر اساس گزارش ردیاب معاملات ارزهای دیجیتال، کوین دسک، این هفته بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، به بالاترین سطح خود از ژوئن 2022 رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کریپتو، این توکن در روز جمعه تا 31 هزار و 411 دلار به ازای هر سکه افزایش یافت، قبل از اینکه سودها در اواخر روز کاهش یابد.

داده ها نشان می دهد، حدود ساعت هفت و 30 دقیقه روز یکشنبه به وقت گرینویچ، بیت کوین با قیمت 30هزار و 814 دلار معامله می شد که در 24 ساعت گذشته حدود 0.

4 درصد رشد ثبت کرده است.

ارزش بیت کوین طی هفته گذشته حدود 20 درصد و از ابتدای سال تقریبا 87 درصد افزایش یافته است، اما هنوز هم بیش از 50 درصد پایین تر از بالاترین قیمت خود یعنی تقریبا 69 هزار دلار در نوامبر 2021 است.

تحلیلگران این افزایش را به افزایش علاقه اخیر غول های مالی به ارزهای دیجیتال نسبت می دهند؛ هفته گذشته، بزرگترین مدیر دارایی جهان، مستقر در ایالات متحده، بلک راک، برای ثبت صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) درخواست داد که به سرمایه گذاران اجازه می دهد بدون نیاز به خرید ارز دیجیتال، در معرض آن قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش بیت کوین به بالاترین میزان یک سال اخیر رسید

ارزش بیت کوین به بالاترین میزان یک سال اخیر رسید