مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-04فرهنگي

آشتی نسل جدید با مفاهیم رضوی در نمایش ترمز اضطراری


نمایش ترمز اضطراری با هدف آشنا کردن و آشتی دادن نسل جوان با مفاهیم رضوی و معنوی اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی کارگردان نمایش ترمز اضطراری گفت: نمایش ترمز اضطراری با هدف آشنا کردن و آشتی دادن نسل جوان با مفاهیم رضوی و معنوی اجرا می شود.

بهاره فاضلی راد در گفت وگو با ایسنا در خصوص داستان نمایش ترمز اضطراری اظهار کرد: نویسنده این نمایش شادی غفوریان است که متن آن به مناسبت جشنواره رضوی تهیه شده که در تبریز به عنوان منتخب جشنواره کشوری برگزیده شد و یکی از آثار راه یافته به جشنواره تئاتر فجر است.

وی ادامه داد: نمایش ترمز اضطراری روایتگر داستان گروهی از دختران ورزشکار در رشته هندبال است که برای مسابقه ای با قطار عازم مشهد هستند، اما در طول سفر متوجه می شوند که کاپیتان گروه ناپدید شده و در ادامه به دنبال کاپیتان خود هستند و ماجراهایی برای این گروه به وجود می آید.

کارگردان نمایش ترمز اضطراری در خصوص شرایط و وضعیت تئاتر بیان کرد: تئاتر همچنان با وضعیت قبل از کرونا فاصله دارد، اما تمام گروه و هنرمندان تلاش می کنند شرایط بهبود یابد و وقفه 2 ساله ای که ایجاد شده است، جبران شود.

فاضلی راد اضافه کرد: خوشبختانه شاهد هستیم که سالن های اجرا دوباره میزبان علاقه مندان تئاتر هستند؛ در خصوص نمایش ترمز اضطراری نیز شرایط راضی کننده بوده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشتی نسل جدید با مفاهیم رضوی در نمایش ترمز اضطراری

آشتی نسل جدید با مفاهیم رضوی در نمایش ترمز اضطراری