مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-08سياسي

ضرورت تشدید نظارت ها بر دفاتر مشاور املاک البرز


تولید مسکن رابطه مستقیمی با کاهش تورم دارد چراکه بخش بالایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده با تامین مسکن حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در حاشیه شورای عالی مسکن که روز شنبه 17 تیر ماه 1402 به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر ضرورت تشدید نظارت ها بر دفاتر مشاور املاک و روند معاملات استان تاکید کرد و گفت: اکنون بیش از هزار و 500 بازرسی صورت گرفته و برای 250 دفتر درخواست پلمپ صادر شده و تاکنون 100 دفتر پلمپ شده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس استان البرز در رتبه دون نظارت و بازرسی قرار داد که با توجه به تعداد دفاتر و شرایط ویژه استان، باید این نظارت ها افزایش یابد.

عبداللهی گفت: در کنار این امر با اهتمام جدی در تولید مسکن و تعیین بسته های تشویقی برای انبوه سازان بخصوص در جهت نوسازی بافت های فرسوده، درصدد هستیم مسیر خانه دار شدن مردم را تسهیل کنیم.

وی افزود: در این راستا به تعامل ویژه شهرداری ها جهت اختصاص بسته های تشویقی همچون پروانه رایگان و تراکم ساخت برای انبوه سازان و پشتیبانی نظام مهندسی نیاز است.

استاندار البرز گفت: جانمایی و تخصیص اراضی مناسب از سوی راه و شهرسازی برای اجرای نهضت ملی مسکن، حمایت از ساخت مسکن روستایی، کارگری و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشدید نظارت ها بر دفاتر مشاور املاک البرز

ضرورت تشدید نظارت ها بر دفاتر مشاور املاک البرز