مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-20اجتماعي

دمای هرمزگان همچنان افزایش می یابد


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: تقویت سامانه فصلی مونسون در هرمزگان سبب مواج شدن دریا و وقوع بارش های رگباری در ارتفاعات خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مرضیه سی سی پور کارشناس هواشناسی هرمزگان امروز بیان داشت: امروز با تداوم فعالیت جریانات فصلی، در تنگه هرمز و دریای عمان افزایش سرعت باد جنوب شرقی و در ارتفاعات استان طی ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه آب های خلیج فارس نیز طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با وزش بادهای غربی مواج خواهد بود، تصریح کرد: فعالیت سامانه فصلی مونسون از صبح جمعه تا اواسط هفته آینده تقویت خواهد شد و سرعت وزش باد جنوب شرقی در مناطق دریایی استان به بیش از 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا هم به بیش از 180 سانتی متر خواهد رسید.

سی سی پور اضافه کرد: با توجه به مواج شدن دریا توصیه می شود که شناورهای سبک و صیادی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله های استان اتخاذ شود.

وی ادامه داد: طی این مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان به ویژه ارتفاعات شرقی و شمالی رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ و تند باد لحظه ای پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هرمزگان همچنان افزایش می یابد

دمای هرمزگان همچنان افزایش می یابد