مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-25سياسي

اربعین تجلی زندگی جمعی محبان امام حسین (ع) است


استاد حوزه علمیه با بیان این که اربعین تجلی زندگی جمعی است، گفت: چه معجزه ای دارد امام حسین (ع) که همه را در جهان جمع می کند و این ارتباطات جمعی جز با محبت امام حسین (ع) به دست نمی یاید.

- قم- استاد حوزه علمیه با بیان این که اربعین تجلی زندگی جمعی است، گفت: چه معجزه ای دارد امام حسین (ع) که همه را در جهان جمع می کند و این ارتباطات جمعی جز با محبت امام حسین (ع) به دست نمی یاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان پیش از ظهر یکشنبه در دومین نشست ملی سفیران گفتمان عملیات محرم 1402 که از سوی اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد در موضوع زندگی جمعی و جایگاه مردم در مسائل فرهنگی امروز کشور سخنان مهمی را مطرح کرد.

این استاد حوزه علمیه گفت: در روایت معصومین آمده است َ الْعَالِمُ بِزَمَانِهِ لَا تَهْجُمُ عَلَیْهِ اللَّوَابِس‏ با نگاه به این روایت باید گفت آنچه در دین سبب انحراف می شود احکام دانی بدون زمان شناسی است.

وی با بیان اینکه زمان امر مهمی است که باید حتماً شناخته شود، بیان داشت: زمان شناسی به ما مختصات مهم و امتحانات جامعه و مراحل قبل و بعد از آن را به همراه وضعیت درونی و بیرونی آن می آموزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین تجلی زندگی جمعی محبان امام حسین (ع) است

اربعین تجلی زندگی جمعی محبان امام حسین (ع) است