مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 00:052023-06-29سياسي

ایروانی: ملاحظات سیاسی نباید مانع ارائه کمک رسانی به مردم سوریه شود


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست روز پنج شنبه شورای امنیت در مورد تحولات سیاسی و بشردوستانه سوریه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر دبیرکل سازمان ملل (S/2023/419) گفت: - سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست روز پنج شنبه شورای امنیت در مورد تحولات سیاسی و بشردوستانه سوریه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر دبیرکل سازمان ملل (S/2023/419) گفت: این گزارش نشان می دهد که وضعیت انسانی در سوریه، بویژه به دلیل زلزله ویرانگر 6 فوریه 2023 وخیم تر شده و نیازهای انسانی به بالاترین حد خود رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید ایروانی گفت: بودجه ناکافی طرح واکنش بشردوستانه نگران کننده است و نیاز به حمایت بیشتر دارد.

وی ادامه داد: گزارش تأیید می کند که تصمیم دولت سوریه برای باز کردن گذرگاه های مرزی باب السلام و الراعی، همراه با تمدید سه ماهه تا 13 اوت 2023، دسترسی مستقیم و کارآمد به افراد آسیب دیده را به طور قابل توجهی تسهیل کرده است.

ایروانی گفت: بر اساس گزارش دبیرکل ادامه تحریم های یکجانبه کمک های بشردوستانه و دسترسی به خدمات حیاتی را در سوریه با مشکل مواجه کرده است.

این گزارش نشان می دهد که معافیت های بشردوستانه ادعایی ناکارآمد و غیرعملی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایروانی: ملاحظات سیاسی نباید مانع ارائه کمک رسانی به مردم سوریه شود

ایروانی: ملاحظات سیاسی نباید مانع ارائه کمک رسانی به مردم سوریه شود