مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-13سياسي

احداث مرکز گردشگری در فضای پیرامونی سد نهب در قزوین


خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری در سال گذشته، تصویب شد که سد نهب به عنوان یکی از مراکز گردشگری استان مورد مطالعه و اقدام قرار گیرد و فراخوان های جذب سرمایه گذار داده شده است.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری در سال گذشته، تصویب شد که سد نهب به عنوان یکی از مراکز گردشگری استان مورد مطالعه و اقدام قرار گیرد و فراخوان های جذب سرمایه گذار داده شده است.

محمدمهدی اعلایی 22 تیر در آیین کلنگ زنی پروژه احداث کانال های درجه یک و 2 شبکه آبیاری سد نهب اظهار کرد: سد نهب یکی از پروژه های مهم آبی استان است که به لحاظ شرایط منحصر به فردی که در ساخت دارد به عنوان یکی از سدهای کشور با بالاترین طول تاج سد، شناخته می شود.

وی افزود: سد نهب در جهت نگهداشت آب هایی که به شکل سطحی هدر می رفت و ذخیره سازی آن برای بخش کشاورزی در مناطق پایین دست شهرستان های بویین زهرا و تاکستان استفاده خواهد شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه خوشبختانه پروژه با بیش از 95 درصد پیشرفت، آماده افتتاح است، ادامه داد: بازدید امروز و کلنگ زنی احداث کانال های توزیع آب این سد در بین اراضی کشاورزی و صاحبان حق آبه در جهت این است که این خدمت در دسترس کشاورزان پایین دست قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مرکز گردشگری در فضای پیرامونی سد نهب در قزوین

احداث مرکز گردشگری در فضای پیرامونی سد نهب در قزوین