مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-09سياسي

احزاب به جای نقد، راهکار ارائه دهند


احزاب باید از شکل نقاد و بیان کننده مشکلات به احزاب دارای راهکار مناسب با پشتوانه علمی و نظری و دیدگاه سیاسی پخته و عمیق تبدبل شوند تا شاهد تحول جایگاه احزاب در کشور باشیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: احزاب باید از شکل نقاد و بیان کننده مشکلات به احزاب دارای راهکار مناسب با پشتوانه علمی و نظری و دیدگاه سیاسی پخته و عمیق تبدبل شوند تا شاهد تحول جایگاه احزاب در کشور باشیم.

حمیدرضا ترقی 18 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه انقلاب اسلامی در بیت امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: این حزب پس از گذشت 60 سال و گذران فراز و نشیب های گوناگون سعی کرده که یک الگوی مناسب از تحزب اسلامی را برای جامعه اسلامی ارائه دهد که این الگو با الگوی تحزب غربی متفاوت است.

وی با بیان اینکه هنوز در نظام اداری کشور جایگاه مناسبی برای احزاب پیش بینی نشده است، افزود: اما حزب موتلفه اسلامی همواره سعی کرده در راستای پاسداری از آرمان ها انقلاب اسلامی و بسط گفتمان ولایت حرکت کند.

ترقی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی نسبت به تحزب نگاه بدبینانه ندارد ولی برای ایفای نقش احزاب نیازمند تحول هستیم، تصریح کرد: احزاب باید از شکل نقاد و بیان کننده مشکلات به احزاب دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب به جای نقد، راهکار ارائه دهند

احزاب به جای نقد، راهکار ارائه دهند