مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-02اقتصادي

رویکرد ما توسعه مبتنی بر محتواست


سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی، سیاست این سازمان را نظارت و راهبری اعلام و تاکید کرد: رویکرد جدید ما توسعه مبتنی بر محتواست و آنچه اهمیت دارد، - کار واقعی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود ابراهیمی، سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی در نشست مشترک با دکتر مهدی ژیان پور، رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به اهمیت تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان در جهاددانشگاهی پرداخت و با تاکید بر اهمیت محتوا و تقدم و اولویت آن بر ساختار، گفت: اساسا نگاه و رویکرد جدید ما توسعه مبتنی بر محتواست و نه توسعه مبتنی بر ساختار، چراکه اهمیت دادن به ساختار، محدود کننده است.

براساس این رویکرد آنچه اهمیت دارد، کار واقعی است.

وی به هدف گذاری سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی اشاره و اظهار کرد: اگر هدف اصلی را ایجاد درآمد تعریف کنیم، هدف بعدی ارائه خدمات به عموم ملت و جامعه مبتنی بر اساسنامه جهاددانشگاهی است.

براین اساس تمام برنامه ها باید در راستای این اهداف باشد و در این صورت از آنها حمایت خواهیم کرد.

سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی همچنین بر اهمیت تعامل با اکوسیستم تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد ما توسعه مبتنی بر محتواست

رویکرد ما توسعه مبتنی بر محتواست