مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-17سياسي

نسل جوان باید قدر امنیت کشورمان را بدانند


دبیر اجرایی کنگره 8 هزار شهید استان همدان گفت: نسل جوان باید قدر این امنیت را بدانند و مواظب امید و ایمان خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی فرجی عصر امروز در آیین رونمایی از 14 هزار کتاب و اسباب بازی و سرگرمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم اظهار کرد: بچه ها امروز این مراسم برای شما برگزار شده و ما به احترام شما در این مراسم هستیم.

وی افزود: یکی از بخش های اصلی کنگره تمرکز روی کودک و نوجوان است، برنامه های شادی را برای بچه ها تدارک دیده ایم که ان شاالله در آن شرکت خواهید کرد.

دبیر اجرایی کنگره 8 هزار شهید استان همدان با اشاره به برگزاری برنامه “فصل شیدایی” با محوریت نوجوانان گفت: در این نمایش رزمی- فرهنگی دو ساعته کودکان و نوجوانان ما با بخشی از اتفاقات انقلاب اسلامی و گذشته انقلاب و دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

فرجی خاطرنشان کرد: محل این نمایش در قسمتی از محل نمایشگاه بین المللی همدان بوده که مدتهاست در حال آماده سازی آن هستیم و از 15 مرداد به مدت 20 شب این نمایش برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: این برنامه زیر نظر مؤسسه فرهنگی- هنری اوج بوده و در دمشق، کربلا و نجف برگزار شده و این روزها در موصل عراق هم در حال اجرا است و تمامی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان باید قدر امنیت کشورمان را بدانند

نسل جوان باید قدر امنیت کشورمان را بدانند