مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 07:352023-06-28اقتصادي

اختصاص جایگاه ویژه عرضه و ذبح شرعی و بهداشتی دام در شهر قزوین


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین از اختصاص جایگاه ویژه عرضه و ذبح شرعی و بهداشتی دام زنده به مناسبت عید قربان در این شهر خبر داد.

- اصغر الله یاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تشریح روند جانمایی محل عرضه دام زنده در روز عید قربان، اظهار کرد: بنا بر دستور استاندار قزوین در جلسه کارگروه تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان با همکاری اداره کل دامپزشکی استان قزوین و اتاق اصناف مرکز قزوین جایگاه ویژه ای جهت عرضه دام زنده و ذبح بهداشتی در شهر قزوین راه اندازی شده است.

و ادامه داد: در جهت دسترسی آسان تر همشهریان و ارائه خدمات با کیفیت و بهداشتی با نظارت اداره کل دامپزشکی استان قزوین جایگاه ویژه عرضه و ذبح شرعی دام زنده از امروز چهارشنبه هفتم تیر ماه الی اواخر روز پنجشنبه مصادف با عید سعید قربان در محل فروشگاه رفاه سابق (میدان مادر) فعالیت خواهد کرد.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی خاطرنشان کرد: دامپزشکان متخصص اداره کل دامپزشکی استان قزوین جهت معاینات تخصصی و پیشگیری از بیماری های احتمالی در این جایگاه حضور داشته و نظارت خواهند کرد.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: جهت ذبح شرعی دام زنده نیز ناظران شرعی در جایگاه ویژه (فلکه مادر) حضور خواهند داشته تا ذبح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص جایگاه ویژه عرضه و ذبح شرعی و بهداشتی دام در شهر قزوین

اختصاص جایگاه ویژه عرضه و ذبح شرعی و بهداشتی دام در شهر قزوین