مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-25ورزشي

پیش اجلاسیه کنگره 3400 شهید والامقام اردبیل برگزار می شود


در راستای برنامه های کنگره 3400 شهید استان اردبیل ، پیش اجلاسیه بزرگداشت 1682شهید والامقام شهرستان اردبیل امروز، 4 تیرماه ساعت 9/30در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پیش اجلاسیه شهرستان اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود و سخنرانان و مهمانان کشوری هم در این مراسم حضور خواهند داشت.

فرماندار اردبیل بیان کرد: در این مراسم برنامه های مختلف فرهنگی اجرا می شود و نمایشگاهی با محوریت شهدای والامقام دایر و از خانواده های شهدای والامقام هم تجلیل و قدردانی می شود.

مشاور استاندار و فرماندار اردبیل افزود: با محوریت کنگره 3400شهید والامقام اردبیل برنامه های مختلف در شهرستان اردبیل از جمله تجلیل و دیدار از خانواده های شهدا، برگزاری نمایشگاه، مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی اجرا شده است و در این راستا پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان اجرا شده و در حال اجراست .

وی از نصب المان ها و یادمان شهدای والامقام با محوریت کنگره 3400شهید والامقام در میادین و مناطق مختلف شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: این کنگره دستاوردها و برکات مهمی برای شهرستان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش اجلاسیه کنگره 3400 شهید والامقام اردبیل برگزار می شود

پیش اجلاسیه کنگره 3400 شهید والامقام اردبیل برگزار می شود