مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-04پزشكي

کشف و معدوم سازی 2 هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی فاسدشدنی در اسفراین


مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: از ابتدای سال تاکنون مقدار 2 هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی فاسدشدنی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان اسفراین کشف ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز سعید بخشنده، مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: در سه ماه اول سال 2 هزار و 600 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان اسفراین توسط کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان بازدید شده است.

وی گفت: در این بازدیدها مقدار 2 هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد از سطح اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان اسفراین کشف و معدوم سازی شد.

مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه در این بازدیدها 25 مورد پرونده تخلفات به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: این بازدیدها به صورت مستمر و هر 3 ماه یکبار توسط تیم بازرسی متشکل از بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای شهری و روستایی و به ورزان در سطح شهر و روستا انجام می شود.

بخشنده یادآور شد: هزار و 466 مورد کلرسنجی از آب شرب، 82 مورد آزمایش های میکروبی و 4 مورد آزمایش شیمیایی آب شرب از دیگر فعالیت های بهداشتی در مدت سه ماه ابتدای امسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و معدوم سازی 2 هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی فاسدشدنی در اسفراین

کشف و معدوم سازی 2 هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی فاسدشدنی در اسفراین