مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-29اقتصادي

پیش بینی افزایش 30 درصدی مشارکت خیران اصفهانی در نذر قربانی


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: پیش بینی می شود امسال در عید سعید قربان حدود 30 تن گوشت نذری، توسط خیران برای توزیع بین نیازمندان زیر پوشش این نهاد جمع آوری شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قربانی کردن در روز عید سعید قربان عید بندگی خدا یکی از سنت های پسندیده ای است که مردم استان اصفهان هر ساله در روز عید قربان با قربانی کردن گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان در این امر خیر مشارکت گسترده دارند.

وجود خیریه های فعال و خیران دلسوز در استان اصفهان سبب شده تا گوشت قربانی در این استان به صورت مردمی بین نیازمندان و فقرا توزیع شود.

کمیته امدادامام خمینی(ره) استان اصفهان هم با راه اندازی مراکز نیکوکاری در نقاط مختلف استان زمینه مشارکت مردم در اهدای نذورات را در عید سعید قربان فراهم کرده است.

نبی الله دادیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در این باره در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در این طرح 450 مرکز نیکوکاری و 9 قربانگاه در شهرستان های مختلف استان آماده دریافت گوشت های نذری خیران با سخاوت است.

وی این قربانگاه ها را در شهرستان اصفهان، برخوار، فلاورجان و شاهین شهر فعال دانست و افزود: خیران تا شنبه می توانند نذورات قربانی خود را برای کمک به نیازمندان زیرپوشش کمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 30 درصدی مشارکت خیران اصفهانی در نذر قربانی

پیش بینی افزایش 30 درصدی مشارکت خیران اصفهانی در نذر قربانی