مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-29ورزشي

امسال آمار ورزشکاران سازمان یافته به 4 میلیون نفر می رسد


پیش بینی می شود، امسال آمار ورزشکاران سازمان یافته به 4 میلیون نفر برسد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: پیش بینی می شود، امسال آمار ورزشکاران سازمان یافته به 4 میلیون نفر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداشکان اردیبهشت، در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران ایسنا و ایرنا، بااشاره به کاهش تعداد ورزشکاران سازمان یافته کشور در دوره شیوع کرونا، اظهارکرد: در این دوره، فدراسیون پزشکی ورزشی یکی از نهادهای شاغل در حوزه ورزش بود که باعث شد تا فضاها و رویدادهای ورزشی به تدریج بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی با توجه به پتانسیل های خود در سطح همه استان های کشور کمک کرد تا رونق ورزش دوباره از سر گرفته شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه با فروکش شدن بیماری کرونا طی یکسال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته کشور رشد خوبی پیدا کرده، افزود: امیدواریم در سالجاری بتوانیم بالاترین رکورد را طی 30 سال گذشته در تعداد ورزشکاران سازمان یافته ثبت کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر ورزشکار سازمان یافته در کشور داریم که پیش بینی می شود این آمار تاپایان سال به حدود چهار میلیون نفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال آمار ورزشکاران سازمان یافته به 4 میلیون نفر می رسد

امسال آمار ورزشکاران سازمان یافته به 4 میلیون نفر می رسد