مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-15سياسي

شورای نگهبان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: شورای نگهبان حافظ قانون اساسی به عنوان اصلی ترین دستاورد انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان است.

- رسول بهرامی پور، مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان از جمله نهادهای نظارتی جمهوری اسلامی ایران و حافظ قانون اساسی به عنوان اصلی ترین دستاورد انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان است.

وی ادامه داد: تمامی مصوبات مجلس شورای اسلامی پیش از لازم الاجرا شدن، نیازمند اظهارنظر این شورا است تا  از  بروز هرگونه مغایرتی با موازین شرعی و قانون اساسی جلوگیری به عمل آید.

  مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در اهمیت جایگاه این نهاد به بیانات و نظرات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اشاره ای داشت و یادآور شد: امام راحل نه تنها تأکید داشتند که با شورای نگهبان 100درصد موافقم، بلکه اعضای آن را حافظ مصالح اسلام و مسلمین دانسته و نسبت به کسانی که بی پروا به فقهای شورای نگهبان میتازیدند، می فرمودند: من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

شورای نگهبان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است