مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-03پزشكي

معدوم سازی بیش از 44هزار کیلوگرم موادغذایی در هرمزگان


مدیر گروه سلامت محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از معدوم سازی 44 هزار کیلو گرم مواد غذایی تاریخ گذشته طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عیدی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات حوزه سلامت محیط و کار گفت: در طی سه ماهه نخست سال جاری 84 هزار و 595 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرسین صورت گرفته که منجر به 8هزارو 984 اخطاریه و دراین بازدیدهای صورت گرفته 140 واحد متخلف پلمپ شد.

وی با اشاره به 84 هزار و 595 بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن توسط بازرسین، طی این سه ماهه نخست سال صورت گرفته است، گفت: 973واحد به علت عدم رعایت موازین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عیدی اظهارکرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از طغیان های ناشی از غذا با 294مورد دستفروش دوره گرد مواد غذایی برخورد قانونی صورت گرفته است.

عیدی اعلام کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان و گرما و رطوبت بالا و عدم امکان تامین شرایط لازم برای نگهداری مواد غذایی و جلوگیری از بیماریها از شهروندان درخواست می شود از خرید مواد غذایی از دستفروشان دوره گرد مواد غذایی جدا خوداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی بیش از 44هزار کیلوگرم موادغذایی در هرمزگان

معدوم سازی بیش از 44هزار کیلوگرم موادغذایی در هرمزگان