مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-06سياسي

عملیات بهسازی و تعریض جاده سد کلان ملایر انجام می شود


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات سفر معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به ملایر و بازدید از مسیر سد کلان، - گفت: قرار شد عملیات بهسازی و تعریض قسمت های حادثه خیز این مسیر انجام شود و اقدامات لازم برای اصلاح برخی محل هایی که به حفاظ (گارد ریل) نیاز دارند، صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی هادی بیگی نژاد، وی با اشاره به لکه گیری های آسفالت این جاده اشاره و بیان کرد: در محدوده مسیر و در نقاط مورد نیاز، عملیات احداث شانه برای جاده انجام خواهد شد.

بیگی نژاد از انجام یک عملیات راهداری کامل و پیاده سازی از ابتدای جاده (سه راهی) تا سد کلان، با هدف رفع نقایص و مشکلات خبر داد و افزود: پس از بازدید از جاده جوران مقرر شد به منظور ایمن کردن هرچه بیشتر این مسیر، عملیات شانه سازی، لکه گیریِ آسفالت، خط کشی و همچنین رفع نقاط حادثه خیز این جاده آغاز خواهد شد.

وی طی بازدید میدانی از جاده اسلامشهرآق گل، در محور ملایر-قوزان، عملیات آسفالتِ پنج کیلومتر فعلی که در دست اقدام است در اسرع وقت به اتمام خواهد رسید.

بیگی نژاد ادامه داد: قرارداد شروع فرآیندِ اجراییِ فاز بعدی طرح که شامل تعریض و آسفالت 12 کیلومتر نیز منعقد خواهد شد تا تعریض این محور به صورت کامل اتمام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بهسازی و تعریض جاده سد کلان ملایر انجام می شود

عملیات بهسازی و تعریض جاده سد کلان ملایر انجام می شود